UG Jyväskylä:   Ark. 11-18,   La 10-15,   Kauppakeskus Forum, 3krs

UG Joensuu:   Ark. 11-18,   La 10-15,   Kauppakeskus Iso Myy


UG Jämsä:   To-Pe 12-18 La 11-15   Keskuskatu 2-4 42100 Jämsä    (käynti rakennuksen parkkipaikkojen puoleisesta päädystä)

Toimitusehdot

Yleistä

Mikäli tuote on varastossamme, on arvioitu toimitusaika kahdesta - viiteen (2-5) arkipäivää. Jos tuote on loppunut tilapäisesti tai kokonaan niin ilmoitamme asiasta viipymättä ja myös, jos toimitusaika on pidempi.Ilmoitamme tuotteen esittelysivulla mikäli toimitusaika on olennaisesti muuta kuin yllä olevassa kohdassa.

Mikäli tuote halutaan ehdottomasti tiettyyn päivämäärään mennessä, on siitä mainittava erikseen, esimerkiksi tilauksen teon yhteydessä. Pyrimme huomioimaan kuluttajan toiveen, mikäli se on mahdollista.Mikäli kuluttaja ostaa tuotteita, joille Meteor Oy on ilmoittanut eri toimitusajat, toimitetaan tilaus pisimmän ilmoitetun toimitusajan mukaisesti.Toimitamme tuotteita vain Suomessa (erikseen sopimalla myös ulkomaille).

Tiedät pakettisi lähteneen meiltä toimitukseen, kun saat vahvistusviestin: Tilaus toimitettu.

Kaikki Meteor Oy:n toimitukset tapahtuvat Postin tai Matkahuollon välityksellä(kaikki korut lähetetään kirjeenä)

TOIMITUSKULUT 

Toimitus Postin kautta Smartpostiin 4,9€ tai nouto postista 6,9€. Matkahuollon kautta bussipaketti tai Lähellä-paketti 5.90€.Jos kuluttaja haluaa käyttää eri kuljetuspalvelua niin hinnoista ja ehdoista on sovittava erikseen Meteor Oy:n kanssa.Saat toimituksen mukana lähetteen, joka toimii kuittina ostoksestasi sekä takuutodistuksena.Alle 18-vuotiaiden tilaajien pitää saada tilaukselleen huoltajan suostumus.Hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Palautukset

Tilaamillasi tuotteilla on 14 vrk:n palautusoikeus. Ohjeiden mukaan toimittaessa palautus on maksuton.

Hygieniasyistä koruilla, sukkahousuilla eikä hiuskoristeilla ole palautusoikeutta. Palautettavan tuotteen pitää olla ehdottomasti käyttämätön ja pakkauksen myyntikunnossa, jos näin ei ole emme voi palautusta huomioida. Tällöin tuote lähetetään asiakkaalle takaisin ja asiakas maksaa palautus/lähetyskulut. Huolehdithan siis, että palauttamasi tuotteet eivät ole likaisia, eläinten karvoissa, meikkivoiteessa, deodorantissa tms. 

MUISTA LAITTAA PAKETIN MUKAAN AINA LÄHETEOSA/PAKKAUSLISTA, JOTTA ASIAKASPALAUTUKSESI VOIDAAN KÄSITELLÄ MAHDOLLISIMMAN NOPEASTI! Kirjaa tähän myös mahdollinen palautuksen syy (esim. tuote ei vastannut odotusta, väärä koko tms.)

Mikäli tilaaja palauttaa koko tilauksensa takaisin, saa hän vain tuotteiden summan rahapalautuksena. Toimituskuluja ei palauteta takaisin asiakkaalle. 

Kuluttajan on tehtävä palautusilmoitus sähköpostitse osoitteeseen info@undergroundstore.fi ennen tuotteen palauttamista. 

PALAUTUS POSTIN KAUTTA

618869
Asiakaspalautus
Meteor Oy
Poste Restante
42300 Jämsänkoski

Jos paketti painaa alle kaksi kiloa, kirjoita paketin päälle: Asiakaspalautus,Meteor Oy,Poste Restante,42300 Jämsänkoski

Jos paketti painaa yli kaksi kiloa, kirjoita ylläolevat tiedot paketti-korttiin, jonka saat Postista.

HUOM! Käytä siis pakettikorttia VAIN yli kahden kilon paketeissa! ALLE 2KG painavat lähetykset AINA asiakaspalautuskirjeenä!

PALAUTUS MATKAHUOLLON KAUTTA

9524087
Asiakaspalautus
Meteor Oy,
42300 Jämsänkoski


MUISTA PYYTÄÄ KUITTI ASIAKASPALAUTUKSESTASI! Jos paketti katoaa matkalla niin se on sitten Postin tai Matkahuollon vastuulla ja sinulla on näyttää dokumenttia asiakaspalautuksestasi.

HUOM!!!PUUTTEELLISIN TIEDOIN PALAUTETUISTA LÄHETYKSISTÄ SEKÄ NOUTAMATTOMISTA TILAUKSISTA VELOITAMME 20€+TOIMITUSKULUT


Vaihto

Halutessasi vaihtaa tuotteen samaan mutta erikokoiseen tuotteeseen vaihtaminen on maksutonta, tee palautusilmoitus info@undergroundstore.fi.

Nopeiten saat vaihtotuotteen tilalle, tekemällä kokonaan uuden tilauksen. Laita uuteen tilaukseen info, että vaihto ja alkuperäisen tilauksen numero.

Tee asiakaspalautus vääränkokoisesta tuotteesta palautusohjeiden mukaisesti ja  merkkaa pakkauslistaan että olet tehnyt uuden tilauksen erikoosta. Tällöin hyvitämme sinulle laskulta toimituskulun eli vaihtaminen on sinulle maksutonta. 

Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta postikuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto postivirkailijan läsnä ollessa.

Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote / tuotteet ovat vaurioituneet, tee postikonttorissa tai matkahuollossa heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.