Toimitusehdot
Yleistä
Minimitilaus 6 €.
Mikäli tuote on varastossamme, on arvioitu toimitusaika kahdesta - viiteen (2-5) arkipäivää. Jos tuote on loppunut tilapäisesti tai kokonaan niin ilmoitamme asiasta viipymättä ja myös, jos toimitusaika on pidempi. Ilmoitamme tuotteen esittelysivulla mikäli toimitusaika on olennaisesti muuta kuin yllä olevassa kohdassa.
Mikäli tuote halutaan ehdottomasti tiettyyn päivämäärään mennessä, on siitä mainittava erikseen, esimerkiksi tilauksen teon yhteydessä. Pyrimme huomioimaan kuluttajan toiveen, mikäli se on mahdollista.Mikäli kuluttaja ostaa tuotteita, joille Underground on ilmoittanut eri toimitusajat, toimitetaan tilaus pisimmän ilmoitetun toimitusajan mukaisesti. Toimitamme tuotteita vain Suomessa (erikseen sopimalla myös ulkomaille).
Tiedät pakettisi lähteneen meiltä toimitukseen, kun saat vahvistusviestin: Tilaus toimitettu.
Kaikki Undergroundin toimitukset tapahtuvat Postin tai Matkahuollon välityksellä. Mikäli tilauksen koko on sellainen, että se voidaan toimittaa suoraan kotiin, laitamme tilauksen aina postitse kotiosoitteeseen, joko pakettina tai kirjeenä. Huomioithan, että tilatessasi useampia tuotteita, ne voivat tulla sinulle erillisissä lähetyksissä. Alennuksia ei voi yhdistää muihin alennuksiin.
TOIMITUSKULUT
Toimitus Postin kautta Smartpostiin 6,99€ tai nouto postista 6,99€. Matkahuollon kautta bussipaketti tai Lähellä-paketti 6,99€. Osalla tuotteista on ilmainen toimitus, jos tilaus sisältää vain tällaisia tuotteita on toimitus 0€. Ilmaiset toimitukset tulevat aina postitse kotiin pakettina tai kirjeenä. Jos kuluttaja haluaa käyttää eri kuljetuspalvelua niin hinnoista ja ehdoista on sovittava erikseen Underground Storen kanssa.Saat toimituksen mukana lähetteen, joka toimii kuittina ostoksestasi sekä takuutodistuksena. Alle 18-vuotiaiden tilaajien pitää saada tilaukselleen huoltajan suostumus. Hinnat sisältävät arvonlisäveron.
Palautukset
Tilaamillasi tuotteilla on 14 vrk:n palautusoikeus. Ohjeiden mukaan toimittaessa palautus on maksuton.
Hygieniasyistä lävistys -ja korvakoruilla, alusasuilla, uima-asuilla ja sukkahousuilla ei ole palautusoikeutta. Palautettavan tuotteen pitää olla ehdottomasti käyttämätön ja pakkauksen myyntikunnossa, jos näin ei ole emme voi käsitellä palautusta. Tällöin tuote lähetetään asiakkaalle takaisin ja asiakas maksaa palautus/lähetyskulut. Huolehdithan siis, että palauttamasi tuotteet eivät ole likaisia, eläinten karvoissa, meikkivoiteessa, deodorantissa tms.
MUISTA LAITTAA PAKETIN MUKAAN AINA LÄHETEOSA/PAKKAUSLISTA SEKÄ ASIAKASPALAUTUSLOMAKE, JOTTA ASIAKASPALAUTUKSESI VOIDAAN KÄSITELLÄ MAHDOLLISIMMAN NOPEASTI!
Mikäli tilaaja palauttaa koko tilauksensa takaisin, saa hän vain tuotteiden summan rahapalautuksena. Toimituskuluja ei palauteta takaisin asiakkaalle.
Kuluttajan on tehtävä palautusilmoitus sähköpostitse osoitteeseen info@undergroundstore.fi ennen tuotteen palauttamista.
PALAUTUS POSTIN KAUTTA
618869
Asiakaspalautus
Meteor Oy/Underground Store
Välikatu 9
42100 Jämsä
MUISTA PYYTÄÄ KUITTI ASIAKASPALAUTUKSESTASI! Jos paketti katoaa matkalla niin se on sitten Postin vastuulla ja sinulla on näyttää dokumenttia asiakaspalautuksestasi.
HUOM! PUUTTEELLISIN TIEDOIN PALAUTETUISTA LÄHETYKSISTÄ SEKÄ NOUTAMATTOMISTA TILAUKSISTA VELOITAMME 20€+TOIMITUSKULUT
Vaihto
Halutessasi vaihtaa tuotteen samaan mutta erikokoiseen tuotteeseen vaihtaminen on maksutonta, tee palautusilmoitus info@undergroundstore.fi.
Nopeiten saat vaihtotuotteen tilalle, tekemällä kokonaan uuden tilauksen. Laita uuteen tilaukseen info, että vaihto ja alkuperäisen tilauksen numero.
Tee asiakaspalautus vääränkokoisesta tuotteesta palautusohjeiden mukaisesti ja merkkaa pakkauslistaan että olet tehnyt uuden tilauksen erikoosta. Tällöin hyvitämme sinulle laskulta toimituskulun eli vaihtaminen on sinulle maksutonta.
Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset
Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta kuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto virkailijan läsnä ollessa.
Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote / tuotteet ovat vaurioituneet, tee postikonttorissa tai matkahuollossa heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.