UG Jyväskylä:   Ark. 11-18,   La 10-15,   Kauppakeskus Forum, 3krs

UG Joensuu:   Ark. 11-18,   La 10-15,   Kauppakeskus Iso Myy


UG Tampere:   Ark. 11-18   La 10-15,   Tuomiokirkonkatu 21 33100 Tampere

FAQ

1. Miten saan yhteyden asiakaspalveluun?

Asiakaspalveluumme saat yhteyden sähköpostitse info@undergroundstore.fi tai puhelimitse 0451175061 

Nopean vastauksen kysymyksiisi saat myös Facebook-viestillä. Seuraamme aktiivisesti Facebook-sivuamme ja voit jättää meille viestin sitä kautta.

 

2. Olin tilaamassa mekkoa, ennen maksamista menin vielä kaupan sivuille katsomaan mekko eikä sitä enään ollut varastossa, onko tilaamani tuote siis loppunut sillä aikaa kun tein tilausta?

Verkkokauppa poistaa tuotteen aina varastosaldoista, kun se on asiakkaalla ostoskorissa. Näin ollen jos olet tilannut viimeisen kappaleen tai viimesen koon ko tuotetta, sitä ei näy kaupassa, koska se on sinulla ostoskorissa eli tee vaan tilaus loppuun saakka.

 

3. Mistä tiedän että tilaukseni on lähetetty ja miten voin seurata tilaustani?

Laitamme asiakkaalle viestin, jossa tilauksen tila: Toimitettu, kun se on lähtenyt meiltä kuljetukseen. Laitamme myös viestissä aina seurantakoodin.Tällä koodilla voit seurata tilauksesi kulkua Postin-sivuston kautta tai Matkahuollon-sivuston kautta, riippuen valitsemastasi lähetystavasta.

 

 

4. Miksi minun pitää pyytää kuitti siitä, että olen vienyt asiakaspalautuksen Postiin tai Matkahuoltoon?

Valitettavasti ei ole tavatonta, että asiakaspalautuslähetyksiä katoaa. Tuo kuitti on tosite siitä, että olet paketin palauttanut ja sen avulla voimme pakettia yrittää sen kadotessa jäljittää.

 

5. Millainen toimitusaika tuotteilla on?

Kaikki tuotteet löytyvät meiltä suoraan Suomen  varastosta. 95% tilauksista lähtee saman tai seuraavan arkipäivän aikana.