Yritys-UKK

Verkkokauppa- usein kysyttyä

1. Miten saan yhteyden verkkokaupan asiakaspalveluun?

Verkkoakaupan asiakaspalveluumme saat yhteyden sähköpostitse info@undergroundstore.fi tai puhelimitse ma-pe  045 1845220. Puhelinasiakaspalvelu on avoinna klo. 10-15 Muissa kuin verkkokaupan asioissa olethan suoraan yhteydessä liikkeisiimme.

2. Olin tilaamassa tuotetta, ennen maksamista menin vielä kaupan sivuille katsomaan, eikä sitä enää ollut saatavilla, onko tilaamani tuote siis loppunut sillä aikaa kun tein tilausta?

Verkkokauppa poistaa tuotteen aina varastosaldoista, kun se on asiakkaalla ostoskorissa. Näin ollen, jos olet tilannut viimeisen kappaleen tai viimesen koon kyseistä tuotetta, sitä ei näy kaupassa, koska se on sinulla ostoskorissa eli tee vaan tilaus loppuun saakka.

3. Mistä tiedän että tilaukseni on lähetetty ja miten voin seurata tilaustani?

Laitamme asiakkaalle viestin, jossa tilauksen tila: Toimitettu, kun se on lähtenyt meiltä kuljetukseen. Laitamme myös viestissä aina seurantakoodin.Tällä koodilla voit seurata tilauksesi kulkua Postin-sivuston kautta tai Matkahuollon-sivuston kautta, riippuen valitsemastasi lähetystavasta. Tilaukset lähetetään usein useammasta eri toimipisteestä, joten voit saada useamman eri seurantakoodin samaan tilaukseen. Kirjepostina toimitetuille tilauksille ei muodostu seurantakoodia, vaan ne tulevat suoraan kotiisi kirjepostina.

4. Miksi minun pitää pyytää kuitti siitä, että olen vienyt asiakaspalautuksen Postiin.

Ei ole tavatonta, että asiakaspalautuslähetyksiä katoaa, tai viivästyy. Kuitti on tosite siitä, että olet paketin palauttanut ja sen avulla voimme pakettia yrittää sen kadotessa jäljittää.

5. Millainen toimitusaika tuotteilla on?

Kaikki tuotteet löytyvät meiltä varastosta ja 95% tilauksista lähtee saman tai seuraavan arkipäivän aikana. Lopullinen toimitusaika riippuu valitsemastasi toimitustavasta.